Felhasználási feltételek
A pipper.hu internetes áruház üzemeltetője
Vállalkozás neve: RHG s.r.o.
Cím: Cesta Mládeže 44
Város / irányítószám: Malacky, 90101
Ország: Szlovákia
IČO: 47625741
DIČ: 2024096899
IČ DPH: SK2024096899
Felelős személy és kapcsolattartó:
Adrián Frišlovič
Ügyfélszolgálati idő:
Hétfő–Péntek: 9:00 – 18:00
1. Regisztráció
A megadott adatok kizárólag az RHG s.r.o. vállalatnál történő vásárlás azonosítására kerülnek felhasználásra, harmadik fél részére nem kerülnek átadásra és nem kerülnek visszaélésre. A regisztráció megerősítésével a Vásárló hozzájárul ahhoz, hogy a pipper.hu webáruház maximum havi 4 alkalommal promóciós e-maileket küldjön számára. A hírlevél szolgáltatás bármikor lemondható az info@pipper.hu e-mail címen, vagy a vállalat székhelyére küldött írásbeli kérelemmel.
Megrendelést regisztráció nélkül is lehet leadni.
2. Megrendelés elfogadása, feldolgozása és törlése
A Vásárló által leadott megrendelés adásvételi szerződés megkötésére irányuló ajánlat. A szerződés akkor jön létre, amikor a Vásárló megkapja a megrendelés kötelező érvényű visszaigazolását az Eladótól. Ettől a pillanattól kezdve a Felek között kölcsönös jogok és kötelezettségek keletkeznek.
A Vásárló a vásárlás lezárásával kijelenti és megerősíti, hogy az Általános Szerződési Feltételeket, valamint a reklamációs feltételeket megismerte és azokkal egyetért.
Az Eladó fenntartja a jogot a megrendelés vagy annak egy részének törlésére a szerződés létrejötte előtt, amennyiben a termék gyártása megszűnt, nem szállítható vagy a termék ára jelentős mértékben megváltozott. Ilyen esetben az Eladó haladéktalanul kapcsolatba lép a Vásárlóval és tájékoztatja a további lépésekről. Amennyiben a Vásárló már fizetett, az összeg visszautalásra kerül a Vásárló bankszámlájára.
Minden beérkezett rendelés kötelező érvényű. A megrendelés a feladás előtt e-mailben törölhető. Amennyiben a megrendelés nem kerül törlésre a feladás előtt és már átadásra került a futárnak, a felmerült szállítási költségek megtérítése követelhető. A Vásárló a megrendelés állapotáról e-mailben folyamatos tájékoztatást kap.
Megrendelés törlése (storno)
A megrendelés csak addig törölhető, amíg nem került átadásra a szállító részére. A törlést e-mailben szükséges bejelenteni, megjelölve a Vevő nevét, e-mail címét vagy rendelési számát. A feladás után a megrendelés már csak a jelen feltételek 7. pontja alapján küldhető vissza.
3. Egyedi (personalizált) termék
Egyedi terméknek minősül minden olyan termék, amelyet a Vásárló egyedi igényei alapján módosítunk és amely eltér a standard kínálatban szereplő terméktől. Ilyen módosítás lehet például: matrica méret módosítása, minta/motívum módosítása, grafika szerkesztése, név hozzáadása, színmódosítás nem a standard variációk közül.
A standard variációk között szereplő szín kiválasztása nem minősül egyedi terméknek. Az egyedi (personalizált) termékek kizárólag előre fizetéssel rendelhetők. Az egyedi termékekre nem vonatkozik a 14 napos indoklás nélküli elállási jog.
4. Szállítási módok
Futárszolgálattal történő kézbesítés
A szállítási díj minden rendelésnél külön feltüntetésre kerül.
A díj nem tartalmaz további extra szolgáltatásokat. A futár a Vásárló által megadott címre kézbesíti a csomagot. Ha a Vásárló nem elérhető, újrakézbesítés kérhető. A csomag feladását követően a futárszolgálat emailben küld értesítést a küldemény számáról és nyomkövetési hivatkozásáról. A szállítási díj a szállítási mód kiválasztásakor azonnal látható.
Fontos! Amennyiben a csomag sérült vagy a biztonsági ragasztás sérülést mutat, a reklamációt közvetlenül a futárszolgálatnál kell benyújtani. A szállítás során keletkezett károkért az Eladó nem vállal felelősséget.
A csomag általában a feladást követő 3-4 munkanapon belül kézbesítésre kerül. A feladásról a Vásárló emailben értesítést kap.
Packeta csomagpont kézbesítés
A szállítási díj minden rendelésnél külön feltüntetésre kerül. A díj nem tartalmaz extra szolgáltatásokat. A csomag a Vásárló által kiválasztott Packeta átvevőhelyre vagy Z-Boxba kerül feladásra. Amint átadásra kerül a csomag a szállítónak, a Packeta emailben elküldi a nyomkövetési számot. A csomag útja online követhető. A csomag megérkezése után a Vásárló SMS-t és emailt kap jelszóval, mellyel a csomag átvehető. A csomag átvehető: átvevőhelyen 7 napig, Z-Boxban 2 napig.
A szállítási díj a szállítási mód kiválasztásakor látható.
Fontos! Amennyiben a csomag sérült vagy a biztonsági ragasztás megsérült, a reklamációt közvetlenül a szállítónál kell érvényesíteni. A szállítás során keletkezett károkért az Eladó nem vállal felelősséget.
A csomag általában 2-3 munkanapon belül kerül kiszállításra. A feladásról emailben értesítést küldünk.
Túlméretes szállítás (kárpitozott panelek)
Ez a szállítási mód automatikusan csak akkor jelenik meg, ha a termék mérete vagy súlya miatt más módon nem kézbesíthető. A túlméretes szállítás díja a következő oldalon található:
A túlméretes termék kizárólag előre fizetéssel rendelhető. A termékek közvetlenül a gyártóüzemből kerülnek feladásra.
5. Jótállás
Az adóügyi bizonylat (számla) automatikusan kiküldésre kerül emailben, amint a megrendelés átadásra kerül a szállítónak. A jótállási idő a számlán feltüntetett naptól kezdődik.
A törvény szerint a jótállás időtartama 2 év. Egyes termékek esetén 5 évre meghosszabbított jótállás érhető el. A jótállás időtartama a termék oldalán kerül feltüntetésre.
6. Szerződésszegés – általános tájékoztatás
Ha a termék átvételkor nincs összhangban az adásvételi szerződéssel (továbbiakban: szerződésnek való megfelelés hiánya), a Vásárló jogosult arra, hogy az Eladó a terméket ingyenesen és indokolatlan késedelem nélkül a szerződésnek megfelelő állapotba hozza – javítással vagy cserével. Ha ez nem lehetséges, a Vásárló árleszállítást kérhet vagy elállhat a szerződéstől. Ez nem érvényes, ha a Vásárló a termék átvétele előtt tudott a hibáról, vagy a hibát ő maga okozta.
A 6 hónapon belül jelentkező hiba úgy tekintendő, mintha már az átvétel pillanatában fennállt volna, kivéve ha ez a termék jellegével ellentétes vagy bizonyítottan másképp igazolt.
7. Fogyasztói elállási jog
Ha az adásvételi szerződés távközlési eszköz útján (internetes vásárlás) jön létre, a Fogyasztót 14 napos elállási jog illeti meg a termék átvételétől számítva. Ebben az esetben a Fogyasztó e-mailben köteles az Eladót értesíteni az elállási szándékról, az alábbi adatok megadásával: rendelési szám, rendelés dátuma, valamint – utánvétes rendelés esetén – bankszámlaszám a visszatérítéshez. A visszatérítés készpénzben is lehetséges a vállalkozás székhelyén.
Az elállási nyilatkozatnak legkésőbb a 14. napon be kell érkeznie. Különleges esetekben, egyedi mérlegelés alapján, az Eladó hosszabb visszaküldési határidőt biztosíthat, de legfeljebb 30 napig.
Ez a rendelkezés nem értelmezhető úgy, mint a termék díjmentes kipróbálásának lehetősége. A Fogyasztó az elállás gyakorlása esetén köteles az Eladónak mindent visszaszolgáltatni, amit a szerződés alapján kapott. Amennyiben ez már nem lehetséges (pl. a termék megsemmisült vagy fogyasztásra került), a Fogyasztó köteles értékcsökkenési térítést fizetni. Részben sérült termék esetén az Eladó jogosult a kárt bizonyítani és az összeget a visszatérítendő vételárból levonni.
A 14 napos visszaküldés nem ingyenes szolgáltatás. Amennyiben a Fogyasztó él a 14 napos elállási jogával, a terméket saját költségén köteles visszaküldeni – az Eladó előzetes e-mailes instrukciói alapján.
Az elállási jog nem gyakorolható az alábbi szerződéstípusok esetén:
-
szolgáltatásnyújtás, ha a teljesítés a Fogyasztó előzetes beleegyezésével a 14 napos elállási határidő előtt megkezdődött
-
olyan termék vagy szolgáltatás, amelynek ára a pénzpiaci ingadozásoktól függ
-
a Vásárló kérésére személyre szabott vagy egyedi módosítással készült termék
-
gyorsan romló vagy gyorsan avuló termék
-
audio / video felvétel, vagy számítógépes program, amennyiben a Fogyasztó a csomagolást felbontotta
-
újságok, folyóiratok, magazinok
-
szerencsejáték és promóciós játékokkal kapcsolatos szerződések
Termékcsere Vásárlói kérésre
Ha a Vásárló a termék cseréjét kéri olyan okból, amely nem minősül hibás teljesítésnek (pl. helytelen méret, téves motívum választás), a csere előzetes egyeztetés alapján lehetséges. A cserével kapcsolatos visszaküldési és újbóli kiszállítási költségek a Vásárlót terhelik, kivéve ha a felek másképp állapodnak meg.
8. Szállítási és visszaküldési feltételek – általános elvek
A csomagok egy része több küldeményre bontható. A szállítási díj ettől nem változik.
A csomagokat kézbesítésig nyomon követjük, hogy minimalizáljuk a kézbesítési problémákat.
Visszaküldési útmutató:
-
A visszaküldendő terméket az alábbi leírás szerint kell előkészíteni.
-
A csomagot bármely választott szállítóval lehet elküldeni az Eladó által megadott címre.
A csomag előkészítése:
A visszaküldött csomagnak teljesnek kell lennie (tartozékokkal és dokumentációval együtt), és olyan állapotban kell lennie, mint átvételkor. A csomagolás során papírt vagy kartont kell használni, hogy az eredeti csomagolás ne sérüljön. A terméket utánvéttel küldeni nem lehet – ilyen küldemény nem kerül átvételre. A termék visszaérkezését követően az összeg a fizetéshez tartozó bankszámlára kerül visszautalásra, általában 3 munkanapon belül.
Visszaküldési cím:
A pontos visszaküldési címet emailben kérjük egyeztetni. A vállalat székhelyén nem vehető át visszaküldött áru.
A kárpitozott panelek visszaküldési raktára Lengyelországban található.
Minden más termék Szlovákiába küldhető vissza.
9. Fizetési módok
-
banki átutalás – a fizetési adatokkal ellátott előlegszámla alapján; a termék feladása a fizetés beérkezése után történik
-
utánvét – fizetés készpénzben átvételkor
-
bankkártyás fizetés – a Vásárló átirányításra kerül a GoPay biztonságos fizetési oldalára, ahol bankkártyával rendezheti a fizetést
10. Biztonság
Bankkártyás fizetés esetén nincs visszaélés kockázata. A fizetés a 3-D Secure protokollt támogató, ellenőrzött fizetési rendszeren keresztül történik. Minden belső adat (jelszavak, nevek, tranzakciók) titkosítva kerül továbbításra. A rendszer az általános termékadatokat a teljesítmény optimalizálása érdekében nem titkosítja.
11. Reklamáció
Amennyiben a Vásárló hibás vagy működésképtelen terméket kapott, a reklamációt az 12. pontban meghatározott reklamációs eljárás szerint kell intézni.
A 14 napos elállási jog szerinti visszaküldés szabályait a jelen feltételek 7. pontja tartalmazza.
12. Reklamációs eljárás
A reklamációs joggal érintett termékeket a hiba észlelését követően haladéktalanul be kell jelenteni, tiszta állapotban, a tartozékokkal és dokumentumokkal együtt, valamint a hiba pontos leírásával.
Reklamáció menete:
A Vásárló e-mailben köteles kapcsolatba lépni az Eladóval. A reklamáció egyedileg kerül elbírálásra, az eljárás feltételei minden esetben írásban egyeztetésre kerülnek.
Általános szabályok: a visszaküldött termék legyen teljes és az átvételnek megfelelő állapotú. A csomagolás során papír vagy karton használata szükséges a sérülések elkerülése érdekében. Utánvétes küldemény nem kerül átvételre. A termék kézhezvételét követően reklamációs jegyzőkönyv kerül kiállításra. A hibás termék javításra vagy cserére kerül, vagy visszatérítés történik. Az Eladó nem felel a nem rendeltetésszerű használatból, külső behatásokból vagy helytelen kezelésből eredő károkért. Az ilyen hibákra a jótállás nem terjed ki. Higiéniai okokból csak tiszta termék kerülhet reklamációra befogadásra.
Elutasított reklamáció esetén az eljárási és kezelési költségek felszámíthatók. A reklamáció eredményéről e-mailben vagy SMS-ben történik tájékoztatás.
13. B2B Értékesítésre vonatkozó külön feltételek (vállalkozások és cégek részére)
Ezek a feltételek minden olyan rendelésre vonatkoznak, ahol a Vásárló vállalkozói adatokat ad meg a rendelés során (adószám / EU adószám / cégjegyzékszám / cégnév), vagy a rendelés vállalkozás számlázási adataira kerül kiállításra. Ebben az esetben a Vásárló B2B ügyfélnek minősül, függetlenül a termék tényleges felhasználásának céljától.
a) Elállási jog
A B2B ügyfelet nem illeti meg a 14 napos indokolás nélküli elállási jog.
b) Visszaküldés
A B2B ügyfél részéről történő visszaküldés kizárólag előzetes egyeztetéssel lehetséges. Az Eladó jogosult:
-
visszautasítani az olyan árut, amely használt, sérült vagy nem eredeti csomagolású
-
kezelési / visszakészletezési díjat felszámítani
c) Jótállás
B2B ügyfelek esetén a jótállási idő 12 hónap, hacsak a termék adatlapja ettől eltérőt nem jelöl.
d) Reklamáció
A B2B reklamációk a 12. pont szerinti eljárás szerint kerülnek intézésre, a kereskedelmi jogszabályok figyelembevételével.
e) Kárfelelősség
Az Eladó nem vállal felelősséget a termék nem megfelelő használatából vagy telepítéséből eredő károkért.
f) A B2B Vásárló általi át nem vétel
Ha a B2B Vásárló nem veszi át az árut és erről előzetes módosítás vagy törlés nem történt, az szerződésszegésnek minősül. Az Eladó jogosult a felmerült költségek megtérítésére (szállítás oda és vissza, kezelési és csomagolási költségek).
A költségek külön számlán kerülnek kiszámlázásra, mely 7 napos fizetési határidővel fizetendő.
Köszönjük, hogy elolvasta Általános Szerződési Feltételeinket.
PIPPER.
A jelen ÁSZF-re a Szlovák Köztársaság joga irányadó. Ez azonban nem érinti a magyar fogyasztókra vonatkozó, a kötelező fogyasztóvédelmi szabályokból eredő jogaikat.
A jelen feltételek érvényesek: 2025.11.03-tól visszavonásig.
Vásárlói tájékoztatás: a szerződés megkötésekor érvényben lévő feltételek irányadóak.
