Felhasználási feltételek

AZ INTERNET PORTÁL ÜZEMELTETŐJE

Cég nevei: RHG s.r.o. 
Utca és házszám: Cesta Mládeže 44 
Város és irányítószám: Malacky, 90101 
ország: Slovensko 
ID: 47625741
VAT:SK2024096899

FELELŐS SZEMÉLY ÉS KAPCSOLAT

Adrián Frišlovič

telefonszám: 0911 123362

Munkaidő:

Hétfő - péntek 9:00 - 18:00

1) bejegyzés

Kijelentjük, hogy az adatok csak a Pipper.hu e-üzletben történő vásárláskor kerülnek azonosításra, és azokat nem adják át harmadik feleknek, vagy nem használják fel őket más módon.

Az ajánlatot tartalmazó e-maileket legfeljebb havonta kétszer kell elküldeni, az egyes e-mailek mérete nem haladhatja meg az 50 kB-ot. Az e-mail hírlevelet bármikor visszavonhatja a következő e-mail címen: info@pipper.hu, vagy a megadott rögzített címen.

A megrendeléseket regisztráció nélkül lehet megtenni.

2) A RENDELÉS ELFOGADÁSA ÉS FELSZERELÉSE, VÁSÁRLÁSI SZERZŐDÉS

A vevői megrendelés beszerzési szerződéstervezet, és maga a beszerzési szerződés abban a pillanatban jön létre, amikor a vevő és az eladó kötelező erejű hozzájárulását kézbesíti ezzel a javaslattal (a megrendelés kötelező erejű megerősítése az eladó által). Ettől a pillanattól kölcsönös jogok és kötelezettségek merülnek fel a vevő és az eladó között.

A vásárlási szerződés megkötésével a vevő megerősíti, hogy megismerte ezeket a feltételeket, ideértve a panasztételi feltételeket, és hogy egyetért velük. A vásárlót a megrendelés bejelentésével kellőképpen értesítik a feltételekről és a panaszkezelési eljárásról, és lehetősége van velük megismerni.

Az eladó fenntartja a jogot a megrendelés vagy annak részének visszavonására a vásárlási szerződés megkötése előtt, az alábbi esetekben: az árukat már nem gyártják vagy szállítják, vagy a szállított áruk jelentősen megváltoztak. Amennyiben ez megtörténik, az eladó azonnal felveszi a kapcsolatot a Vevővel, hogy megállapodjanak a további lépésekről. Ha a Vevő a vételárat részben vagy egészben megfizette, ezt az összeget visszatérítik számlájára, az adásvételi szerződés nem jön létre.

A boltba kapott összes megrendelés kötelező érvényű. A megrendelést a szállítás előtt vissza lehet vonni. Abban az esetben, ha a megrendelést nem szüntetik meg a szállítás előtt, és azt kiszállítják, az ügyfelet fel lehet kérni az áruk szállítási költségeinek megtérítésére. A megrendelés kézhezvételéről e-mailben automatikusan értesítjük. Az egyes termékek részleteiben és a megrendelés megerősítésében várható szállítási határidő az áruknak, amelyek nem voltak raktáron. Minden elem megmutatja, hogy az áruk raktáron vannak-e vagy sem. Ha az áruk nincsenek raktáron vagy a szállító raktárában, azonnal értesítjük a következő kézbesítési dátumról.

RENDELÉS MÉGSE

Ha 12 órán belül visszavonja megrendelését, úgy gondoljuk, hogy a megrendelést visszavonták. A megrendelés visszavonása csak e-mailben lehetséges. A megrendelés visszavonásakor meg kell adnia a nevét, e-mail címét és megrendelési számát.

3) NYILVÁNOS SZÁLLÍTÓK SZÁLLÍTÁSA:

 

A DHL PARCEL FENNTARTÓ SZOLGÁLTATÓ ÁRUK

A postai küldemények minden rendelésre külön vannak feltüntetve.

Az ár nem tartalmazza a kiegészítő szolgáltatásokat. Miután a szállítmányt átadták a fuvarozónak, a kézbesítő személy a szállítmány kézbesítésével kapcsolatos konkrét információkkal kapcsolatba lép Önnel. Ha Ön nem ezen a címen van, kérheti a küldemény újbóli kézbesítését. Miután a szállítmányt átadták a fuvarozónak, e-mailt kap a szállítmány postai számával, amelyen keresztül nyomon tudja követni a csomagját a szállító weboldalán. A csomag maximális tömege 5 kilogramm.

Néhány különösen terjedelmes, nehéz vagy egyébként rosszul szállítható termék esetében a szállítás áremelkedhet. A szállítási költség azonnal megjelenik a szállítási mód kiválasztása után. A szállítmány panasza csak kézhezvételük után lehetséges.

VIGYÁZAT! Ha a csomag láthatóan sérült, vagy ha a védőszalag eltört, akkor közvetlenül a hordozóval kell igényelni. A szállító nem felel a szállítás során felmerült károkért.

A szállítmányt általában a szállítás második napján szállítják. Az ügyfelet e-mailben értesítjük.

4) GARANCIA

Az adószámlát mindig küldjük az e-mailre, amikor a csomag megérkezik. A jótállási idő a dokumentumon megjelölt napon kezdődik.

5) SZERZŐDÉS A BESZERZÉSI SZERZŐDÉSBEN - ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

Ha a cikk nem felel meg a vételi szerződésnek (a továbbiakban: ütközés a vételi szerződéssel), a vevőnek joga van arra, hogy az eladó ingyenesen és indokolatlan késedelem nélkül az árut az adásvételi szerződésnek megfelelő állapotba tegye. a vevő igényei, csere vagy javítás útján; ha ez az eljárás nem lehetséges, a vevő ésszerű engedményt kérhet a cikk árából, vagy kiléphet a szerzõdésbõl. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha a vevő tudott volna a vétel-megállapodással fennálló ellentmondásról, vagy maga a beszerzési szerződés okozta ellentmondást. Az adásvételi szerződéstel való ellentmondást, amely a tárgy kézhezvételétől számított hat hónapon belül válik nyilvánvalóvá, annak kézhezvételétől számítva létezőnek kell tekinteni, kivéve, ha ez ellentétes a tárgy természetével, vagy ha másként nem bizonyítják.

Az árukra 2 év garanciát vállalunk.

6) A FOGYASZTÓ JOGA A SZERZŐDÉSBŐL SZÁRMAZÓ SZABÁLYOKKAL

Ha az adásvételi szerződést távkommunikáció útján kötik (az online áruházban), akkor a fogyasztónak az áruk kézhezvételétől számított 14 napon belül joga van visszavonni a szerződést. Ebben az esetben a fogyasztó felveszi a kapcsolatot az eladóval, és legjobban írásban jelezheti, hogy visszavonja a szerződést a megrendelési számmal, a vásárlás dátumával és a visszatérítés számával. A pénz készpénzben is visszatéríthető a társaság székhelyén. A visszavonást legkésőbb a 14 napos időszak utolsó napján kell leadni. Különleges esetekben, a körülményeket figyelembe véve, a visszaküldési idő meghosszabbítható, de legfeljebb 30 nappal a kézbesítéstől számítva.

A törvény ezt a rendelkezését azonban nem lehet úgy értelmezni, mint az áru ingyenes kölcsönfelvételének lehetőségét. Abban az esetben, ha a teljesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül gyakorolja az elállási jogot, a fogyasztónak mindent el kell juttatnia a szállítóhoz, amelyet a vételi szerződés alapján megszerez. Ha ez már nem lehetséges (pl. Az árukat időközben megsemmisítették vagy elfogyasztották), a fogyasztónak pénzbeli kompenzációt kell fizetnie azért, amelyet már nem lehet kiadni. Ha a visszaküldött áruk csak részben sérültek, az eladó érvényesítheti a fogyasztó kártalanítási jogát, és a visszatérített vételárat követelheti. Ebben az esetben az eladó köteles bizonyítani a felmerült károkat. Ebben az esetben az eladó csak a csökkentett vételárat téríti vissza a fogyasztónak.

A vásárlónak visszatérítendő vételáron kívül az eladó megszámolhatja az áruk visszaküldésével kapcsolatban felmerült tényleges költségeit (szállítási költségek stb.).

E-shopunk nem biztosít 14 napon belüli ingyenes visszaküldést. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a vevő 14 napon belül él az áru visszaküldésének jogával, az eladó utasítása szerint, saját költségén, kölcsönös e-mailes kommunikációt követően küldi el az árut.

A FOGYASZTÓNAK NEM JOGI FOGYASZTÓI JOGA A SZERZŐDÉS MÓDJA:

Szolgáltatások nyújtása esetén, ha azok teljesítését az ő hozzájárulásával kezdték meg a teljesítés elfogadásától számított 14 napos időszak lejárta előtt,
olyan termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás, amelynek ára a pénzügyi piac ingadozásaitól függ, függetlenül az eladó akaratától,
a vevő vagy személyének kívánsága szerint adaptált áruk szállítására, valamint romlandó, elhasználódott vagy elavult áruk szállítására,
audio- és videofelvételek és számítógépes programok szállítására, ha a vevő megsemmisíti eredeti csomagolását,
játékból vagy lottóból álló újságok, folyóiratok és folyóiratok szállításához.

7) SZÁLLÍTÁS ÉS SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Egyes szállítások több csomagra oszthatók. A postai változatlan marad.

Minden szállítmányt nyomon követjük, amíg meg nem érik őket, elkerülve a szállítási problémákat.

HOGYAN VISSZA A VISSZA:

  • Készítse el szállítását az alábbiak szerint.
  • Küldje vissza az elküldendő termékeket az Ön által választott fuvarozó által alább megadott címre.

HOGYAN KÉSZÍTEN

A szállítmánynak teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat és az összes dokumentációt), és abban a helyzetben, amelyben a kézbesítéskor megkapta. Csatolja a vásárlás igazolását az árukhoz. Kérjük, mindig csomagolópapírt vagy -kartont használjon az eredeti csomagolás ragasztásának, címkézésének vagy egyéb sérülésének elkerülése érdekében a szállítás során. Szállításkor ne küldjön árut készpénzzel, azt javasoljuk, hogy biztosítsa az árut. Pénzét rendszerint a kiszállítás kézhezvételétől számított 3 munkanapon belül visszatérítik bankszámlájára (feltétlenül adja meg). Az áru visszaküldése esetén az összeget csökkenti a szállítási költség (a panaszokra nem vonatkozik!).

8) Fizetési módszerek

Minden szállítási módot kiválaszthat a szállítás megválasztása előtt. Az összes fizetési módot a szállítási költség tartalmazza.
előre fizetés - ha ezt az opciót választja, befizetést kap az összes fizetési adattal. Az árut a kifizetés átvétele után a bankszámlára szállítjuk
Kiszállítás után - a megrendelt árut postán küldjük el és készpénzben fizeti meg őket.
hitelkártya

9) BIZTONSÁGI

Hitelkártyás fizetés esetén nem kell aggódnia a visszaélések miatt. Olyan bevált fizetési átjárót használunk, amely 3D-s biztonságos protokollal rendelkezik, és amelyet a kártya-társulások támogatnak. Az összes belső információ (jelszavak, nevek, műveletek) titkosítva van. Nem titkosítja az általános információkat (az egyes árucikkekkel kapcsolatos információkat) a sebesség növelése érdekében.

10) Panaszok

Ha a tőlünk kapott áruk sérültek vagy hibásan működnek, kövesse a panasztételi eljárást. Az áruk visszavonása visszavonás miatt a Szerződési Feltételek 6. pontjában található.

11) Panaszok rendje

Az igénylési jog alá eső termékeket a hiba feltárása után azonnal be kell nyújtani értékelésre, tisztának és megfelelő dokumentumokkal, valamint a hiba leírásával, végül a hiba helyével megjelölve.

HOGYAN KELL SZEDNI?

Panasz esetén az alábbiak szerint választhat kétféle lehetőséget: Küldje el a terméket - "kapcsolattartási cím" -re. A szállítást az eladó fizeti. Vegye fel velünk a kapcsolatot, amint megtudja, mikor és hol tudjuk felvenni szállítását. A szállítmánynak teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat és az összes dokumentációt), és abban a helyzetben, amelyben a kézbesítéskor megkapta. Csatolja a vásárlás igazolását az árukhoz. Kérjük, mindig csomagolópapírt vagy -kartont használjon az eredeti csomagolás ragasztásának, címkézésének vagy egyéb sérülésének elkerülése érdekében a szállítás során. Ne küldjön árut szállításkor, ebben az esetben az árut nem veszik át. Javasoljuk, hogy biztosítsa az árut. Az áruk kézhezvétele után azonnal panaszjelentést kap. Az árut szállításhoz megfelelően csomagolni kell, hogy ne okozzon további károkat. A hibás vagy sérült áruk kicserélésre kerülnek, vagy a vételár visszatérítésre kerül. Az árukhoz minden olyan dokumentumot mellékelni kell, amelyet a vevő kapott az áruval együtt, például egy jegyzetet, garanciakártyát és egyebet. Az eladó nem vállal felelősséget a termékek működéséből, funkcionális jellemzőiből és a termékek nem megfelelő használatából eredő károkért, valamint a külső események és a helytelen kezelés által okozott károkért. Az ilyen eredetű hibákra a garancia nem vonatkozik. Higiéniai okokból az árukat csak megfelelően tisztítják. Ha a gyártó hosszabb jótállást nyújt, akkor az szerepel az árukra a katalógusban. Az elutasított igények és az elutasított igényekért kezelési díjat számíthatnak fel. A panaszkezelésről e-mailben vagy SMS-ben értesítjük. Mint a megrendelés kézbesítésénél, akkor is tájékoztatást kapunk a csomag szállításáról és a kézbesítés dátumáról. Köszönjük, hogy szánta időt az Általános Szerződési Feltételek elolvasására.

Ön Pipper.hu

A feltételek és kikötések érvényesek 01.10.2019.
Információk a vásárlókról: A feltételek megváltozása esetén a vásárlás napján hatályos feltételek érvényesek.

 

 

DesignEvo